9/13/2010

It's been a while...

Ştiu că a trecut extrem de mult de la ultima postare şi că probabil nimeni nu a mai dat pe aici să vadă ce pânze de păianjen au crescut. Am fost puţin nehotărât şi confuz în ultima perioadă, neştiind dacă să mai continui să postez sau dacă să păstrez pentru mine şi cel mai fidel cititor al meu, mama.

Am luat decizia de a continua să postez o parte din roman aici. Aşadar va mai urma un capitol din 'Riot' precedat de un articol pe care vreau să îl scriu de ceva timp. Am marea rugăminte la cei care mai citesc din când în când să îşi dea cu părerea, să îmi dea feedback, indiferent dacă e pozitiv sau negativ. Aici, pe facebook sau pe messenger...

Aşadar voi posta încă un episod din 'Riot' pe 17 Septembrie şi vă implor: daţi-mi feedback!


Best of wishes!

2 comentarii: