4/18/2010

hui di hoa!

Primul post! Bam! Nu stiu ce m-a apucat sa-mi fac blog O.o


Anyway, some things you may want to know about me:
1. Ma cheama Adrian
2. Prietenii imi spun Adi sau "ce faci ba?"
3. Sunt rac.
4. Sunt in AIESEC si am creierul spalat.
5. Am un frate mai mic.
6. La 9 luni am fost curios ce e intr-o oala cu apa fierbinte.
7. Sunt ciudat.
8. Nu am idee ce o sa scriu pe blogul asta.
9. Ma chinui sa ma las de fumat de ceva timp incoace.
10. Am un vis/ambitie/dorinta.

Stay tunned pentru ceva inteligent; e pe vine, presimt...

S-auzim de bine!

3 comentarii:

  1. Cu 2 chestii sunt total de acord :
    1. Esti in @ si ai creierul spalat
    2. Ai o ambitie/vis/dorinta!

    Asa ca nu renunta la ele:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu esti ciudat nuu......da deloc....deci nu. tu si te caci inteligent? scz dar am ras la ultima replica

    RăspundețiȘtergere
  3. :-o eu abia acum aflu de treaba asta...
    mijto prezentarea :*:*

    bafta,colegu'

    andreea.

    RăspundețiȘtergere